Anunț angajare: Manager comunicare de bine

Căutăm Manager de comunicare cu minte limpede și inimă deschisă :) Dacă îți place să comunici despre oameni care prin implicarea lor transformă viețile copiilor cu autism și ale familiilor lor, vino în Echipa Help Autism să construim împreună un viitor în care mințile aparte să facă parte în mod real din comunitate!

Help Autism -anunț job manager comunicare

Ești omul potrivit dacă:

  • Ai experiență de minim 5 ani în management și implementarea de strategii în comunicarea organizațională (PR, Media, Content / Social Media Marketing);
  • Deții abilități excelente de comunicare orală și scrisă (limba română și engleză);
  • Ai abilități de lucru în pachetul MS Office, dar și în Mailchimp, WordPress/Joomla;
  • Deții abilitatea de a gândi și acționa cu flexibilitate, creativitate și diplomație;
  • Ai abilități de relaționare și comunicare, de sinteza și analiză;
  • Ești persoana capabilă să gestioneze în paralel mai multe activități, să stabilească priorități și să îndeplinească sarcinile la termenele stabilite, atentă la detalii și orientată spre soluții;
  • Ești cel care poate crea și propune calendare editoriale în concordanță cu viziunea și misiunea organizației, care poate administra și evalua impactul acțiunilor de promovare a organizației și poate veni cu propuneri și sugestii de îmbunătățire a performanțelor;
  • Abilitati de project management;
  • Implicarea anterioară în activități de voluntariat – reprezintă un avantaj.

 

Ne vom baza pe rolul tău pentru:

Coordonoarea echipei de comunicare, acordarea de suport și îndrumare în vederea atingerii obiectivelor departamentului (responsabil comunicare comunități și social medial, grafician, web developer, responsabili evenimente);

Identifică nevoile de dezvoltare profesională a echipei de comunicare și asigură formarea continuă a colegilor din departament;

Se subordonează directorului departamentului de comunicare și colaborează frecvent cu acesta pentru îndeplinirea obiectivelor asociației;

Participarea la dezvoltarea și implementarea strategiei de comunicare a asociației pentru a ne atinge misiunea în asentimentul valorilor și viziunii și pentru a comunica și promova un portofoliu foarte divers de campanii, evenimente, proiecte și platforme;

Participarea la dezvoltarea și implementarea activităților & campaniilor de PR, comunicare și fundraising (concept, media & influencer briefing, dezvoltare conținut de comunicare – comunicate de presă, articole pentru site, conținut pentru social media), follow-up prin monitorizare media;

Colaborarea strânsă, pro-activă și responsabilă cu echipa de comunicare și cu celelalte departamente;

Redactarea comunicatelor de presă, articolelor pentru website, newsletter și realizarea de broșuri (RO/EN), prezentări (PowerPoint, Prezi, Canva), raport anual de activitate, urmărind strategia stabilită împreună cu directorul departamentului;

Promovarea evenimentelor externe și interne ale asociației, evenimente de conștientizare sau / și de strângere de fonduri, conferințe cu presa (concept, creare de parteneriate media, organizare și implementare alături de echipa de proiecte și evenimente, follow-up, analiza rezultatelor, generarea de conținut – poze, povești, materiale de presă etc.);

Propunerea activităţilor de awareness și de comunicare cu scopul eficientizării iniţiativelor de strângere de fonduri ale organizaţiei;

Dezvoltarea și implementarea strategiei de comunicare online (idei creative, medii noi, redactare și elaborare conținut multimedia pentru platformele sociale și newsletter) alături de colegii din departamentul de comunicare;

Stabilirea întâlnirilor de briefing/ follow-up și colaborarea strânsă cu toate celelalte departamente ale organizației acționând ca un liant între departamente;

Crearea și menținerea unei imagini favorabile a asociației în relatiile cu beneficiarii, partenerii și stakeholderii și a unui discurs onest, corect și empatic despre autism;

Crearea de prezentări Powerpoint, Prezi, Canva si bugete in Excel;

Structurarea, organizarea și distribuirea sarcinilor de proiect in cadrul departamentului;

Te întâmpinăm cu:

  • Fiecare zi plină de motivația de a face comunicare cu misiune. 
  • Mediu de lucru dinamic și empatic în care prețuim diversitatea, inovația, responsabilitatea și automanagementul; 
  • Portofoliu de evenimente, campanii, platforme și produse foarte divers;
  • Pachet salarial atractiv + tichete de masa (30lei/zi lucrată);
  • Posibilitatea de a lucra hibrid, de la birou și de acasă;
  • Participare la diferite conferințe, traininguri, formări, evenimente; 
  • Zi liberă de ziua copilului tău sau a copilului din tine; 
  • Ieșire trimestrială cu colegii (și buget personal de 50 lei) și teambulding-uri; 
  • Fiecare zi vitaminizată cu fructe, ceai sau cafea, ☕🍎🍇 dar și energia celor mai frumoase povești de izbândă.

 

Pregătit/ă să faci parte dintr-o echipă care-și propune să transforme lumea celor cu minți aparte?

FacebookShare pe Facebook