Anunț angajare: Coordonator comunicare

Căutăm Coordonator de comunicare cu minte limpede și inimă deschisă. Dacă îți place să creezi programe de comunicare despre oameni care prin implicarea lor transformă viețile copiilor cu autism și ale familiilor lor, vino în Echipa Help Autism să construim împreună un viitor în care mințile aparte să facă parte în mod real din comunitate!

 

Ești omul potrivit dacă:

  • Ai experiență de minim 3 ani în implementarea de strategii în comunicarea organizațională sau în project management (PR, Media, Content / Social Media Marketing);

    Deții abilități excelente de comunicare orală și scrisă (limba română și engleză);

    Ai abilități de lucru în pachetul MS Office, dar și în Mailchimp, WordPress/Joomla;

    Deții abilitatea de a gândi și acționa cu flexibilitate, deschidere, creativitate și diplomație;

    Ai abilități de relaționare și comunicare, de sinteza și analiză;

    Ești o persoană capabilă să gestioneze în paralel mai multe activități, să stabilească priorități și să îndeplinească sarcinile la termenele stabilite, atentă la detalii și orientată spre soluții; 

  • Ai capacitatea de a etapiza o strategie de comunicare și de a seta termene realiste pentru fiecare livrabil astfel încât să te încadrezi în deadline;
  • Ești cel care propune strategii de comunicare în concordanță cu viziunea și misiunea organizației și se asigură de implenetarea acestora, care poate administra și evalua impactul acțiunilor de promovare a organizației și poate veni cu propuneri și sugestii de îmbunătățire a performanțelor;

    Abilitati de project management și coordonare a tuturor resurselor implicate, atât interne cât și externe;

    Implicarea anterioară în activități de voluntariat – reprezintă un avantaj.

 

Ne vom baza pe rolul tău pentru:

Coordonoarea echipei de comunicare, acordarea de suport și îndrumare în vederea atingerii obiectivelor departamentului (responsabil comunicare comunități și social media, grafician, web developer, responsabili evenimente);

Se subordonează directorului departamentului de comunicare și colaborează frecvent cu acesta pentru îndeplinirea obiectivelor asociației;

Participă la dezvoltarea și implementarea strategiei de comunicare a asociației pentru a ne atinge misiunea în asentimentul valorilor și viziunii și pentru a comunica și promova un portofoliu foarte divers de campanii, evenimente, proiecte și platforme;

Colaborarea strânsă, pro-activă și responsabilă cu echipa de comunicare și cu celelalte departamente;

Elaborează strategia de promovarea a evenimentelor externe și interne ale asociației, evenimente de conștientizare sau / și de strângere de fonduri, conferințe cu presa (concept, creare de parteneriate media, organizare și implementare alături de echipa de proiecte și evenimente, follow-up, analiza rezultatelor)

Stabilirea întâlnirilor de briefing/ follow-up și colaborarea strânsă cu toate celelalte departamente ale organizației acționând ca un liant între departamente;

Crearea de prezentări Powerpoint, Prezi, Canva si bugete in Excel;

Structurarea, organizarea și distribuirea sarcinilor de proiect in cadrul departamentului;

 

Te întâmpinăm cu:

  • Fiecare zi plină de motivația de a face comunicare cu misiune. 
  • Mediu de lucru dinamic și empatic în care prețuim diversitatea, inovația, responsabilitatea și automanagementul; 
  • Portofoliu de evenimente, campanii, platforme și produse foarte divers;
  • Pachet salarial atractiv + tichete de masa (30lei/zi lucrată);
  • Posibilitatea de a lucra hibrid, de la birou și de acasă;
  • Participare la diferite conferințe, traininguri, formări, evenimente; 
  • Zi liberă de ziua copilului tău sau a copilului din tine; 
  • Ieșire trimestrială cu colegii (și buget personal de 50 lei) și teambulding-uri; 
  • Fiecare zi vitaminizată cu fructe, ceai sau cafea, ☕🍎🍇 dar și energia celor mai frumoase povești de izbândă.

 

Pregătit/ă să faci parte dintr-o echipă care-și propune să transforme lumea celor cu minți aparte?

FacebookShare pe Facebook