Campania nationala Constientizeaza Autismul desfasurata pro bono in aprilie 2011
Campania nationala Constientizeaza Autismul organizata in 28 martie-30 aprilie cu ocazia zilei internationale a constientizarii autismului din data de 2 aprilie si si-a propus constientizarea de catre publicul larg a existentei tulburarii de natura neurobioligice – autismul, in randul copiilor, prin declinarea la nivel national, pe toate canalele media.
In perioada 28 Martie - 30 Aprilie 2011, s-a declinat la nivel national campania “Constientizeaza Autimsul”
Campania a fost organizata cu ocazia zilei internationale a constientizarii autismului din data de 2 aprilie si si-a propus constientizarea de catre publicul larg a existentei tulburarii de natura neurobioligice – autismul, in randul copiilor, prin declinarea la nivel national, pe toate canalele media.
Campania a fost organizata din initiativa Asociatia Help Autism si Asociatiei de Terapie Comportamentala Aplicata, avand sustinerea Senatorului Elena Mitrea si a Ministerului Sanatatii, Ministerului Educatei, Cercetarii, Tineretului si Sportului, precum si Minsterului Muncii.
Campania a fost posibila prin implicarea pro bono a multor parteneri organizatori, precum si parteneri media si a peste 20 asociatii de profil din tara, terapeuti si studenti voluntari.
Conceptul de la care s-a plecat in realizarea campaniei este detaliat mai jos:
• Daca ignori semnele autismului, il condamni la izolare.
• Ca parinte, educator sau medic esti responsabil pentru observarea corecta si din timp a semnelor autismului si luarea deciziilor potrivite, intr-un timp cat mai scurt.
• Este crucial ca persoanele implicate in viata unui copil autist sa actioneze cat mai devreme la vederea semnelor, altfel procesul de recuperare devine tot mai complicat.
• Ignorarea semnelor incipiente ale autismului ii reduc copilului dreptul la o viata normala si il condamna la propriul lui univers.
• Trebuie actionat cat mai repede sa poata avea sansa de a se integra in societate.
Obiectiv campanie – constientizarea autismului ca si tulburare neurobiologica de catre publicul larg
Target principal campanie:
• parintii care au copil cu varsta intre 1 an si 6 luni si 3 ani
• medici pediatrii
• medici neuropsihiatrii
• educatori
Target secundar campanie:
• orice persona care isi doreste copil
• bunici
• publicul larg
Comunicare:
• Media:
• TV
• Radio
• OOH (TV screen, LED Screen, panouri)
• Banner on-line
• Newsletter catre 80.000 tinte
• Comunicate presa
• Machete presa reviste si publicatii cotidiene
• BTL:
• Eveniment parcuri (Herastrau, IORE, Moghiorosi, Tineretului
• Distributie de 30.000 brosuri la nivel national
• Participare conferinta autism 1,2 aprilie
TV 28 martie – 3 aprilie |
Statii TV |
Pro TV |
Acasa |
Money Channel |
Prima TV |
Kanal D |
TVR 1 |
TVR 3 |
TVR info |
Realitatea FM |
Radio 28 martie – 3 aprilie |
Statii radio |
Gold FM |
Radio Zu |
Pro FM |
Realitatea FM |
Itsy Bitsy |
Europa FM |
Presa |
||
Publicatie |
data aparitie |
Tip aparitie |
Femeia de astazi |
25 martie |
comunicat |
Tango |
1 aprilie |
macheta vizual campanie |
Lumea Femeilor |
4 aprilie |
macheta vizual campanie |
Libertatea pt. femei |
30 martie |
macheta vizual campanie |
Click pt femei |
1 aprilie |
macheta vizual campanie |
Click sanatate |
1 aprilie |
macheta vizual campanie |
Mami |
mai |
comunicat presa |
Adevarul |
1 aprilie |
macheta vizual campanie |
Adevarul de seara |
1 aprilie |
macheta vizual campanie |
Jurnalul national |
1 aprilie |
macheta vizual campanie |
Evenimentul zilei |
1 aprilie |
macheta vizual campanie |
Presa |
||
Publicatie |
data aparitie |
Tip aparitie |
Femeia de astazi |
25 martie |
comunicat |
Tango |
1 aprilie |
macheta vizual campanie |
Lumea Femeilor |
4 aprilie |
macheta vizual campanie |
Libertatea pt. femei |
30 martie |
macheta vizual campanie |
Click pt femei |
1 aprilie |
macheta vizual campanie |
Click sanatate |
1 aprilie |
macheta vizual campanie |
Mami |
mai |
comunicat presa |
Adevarul |
1 aprilie |
macheta vizual campanie |
Adevarul de seara |
1 aprilie |
macheta vizual campanie |
Jurnalul national |
1 aprilie |
macheta vizual campanie |
Evenimentul zilei |
1 aprilie |
macheta vizual campanie |
Banner on-line
Banner o-line
Distributie Brosuri
In perioada 28 martie – 8 aprilie, la nivel national vor fi distribuite:
• 30.000 brosuri informative catre medici si educatori
• 500 postere vizual campanie
Locatii care vor fi atinse:
• Gradinite
• Spitale copii
• Cabinete medicale
• Policlinici
• Centre medicale
Odata cu distributia brosurilor vor fi completate chestionare care vor cuprinde intrebari despre numarul de copii cu tulburare din spectrul autist aflati in evidenta.
Eveniment Parcuri
In data de 2 aprilie, ziua internationala a constientizarii autismului, se vor organiza evenimente in 4 parcuri:
• IORE
• Herastrau
• Tineretului
• Moghioros
Echipe formate in fiecare parc din 2 promoteri, 3 terapeuti si un specialist in coordonare terapie comportamentala aplicata, vor distribui flyere, brosuri si vor oferii detalii despre autism, diagnosticare precoce, program recuperare, ABA.
Promoterii vor purta echipament brandat “Constientizeaza autismul” si vor indruma parintii catre punctele info din parcuri. Punctul info va fi amenajat intr-un cadru mai retras, astfel incat sa poata crea intimitate celor care vor sa afle detalii despre autims, fiind delimitat de un parasolar sub care se vor afla scaune, masute, stand, LCD unde va rula spotul campaniei.
Va multumim ca sunteti alaturi de noi, sustinand campania.
Trimiteti catre prietenii vostrii mai departe acesta prezentare.
Luptati pentru Constientizarea Autismului!
Multumim Senatorului Elena Mitrea si Ministerelor pentru sustinere, multumim partenerilor implicati in organizarea campaniei, multumim partenerilor media si tuturor asociatiilor de profil, terapeutilor si studentilor care ne ajuta in distribuirea cele 30.000 de brosuri informative despre autism, si, nu in ultimul rand, multumim lui Raducu si familiei care ni s-au alaturat si au ajutat la realizarea vizualului campaniei.
Echipa HelpAutism
Share pe Facebook |