Help Autism, partener în România al campaniei Kiehl’s de conștientizare a autismului
Kiehl’s România susține la nivel local, Asociația Help Autism prin 500 de ore de terapie gratuită pentru copiii cu tulburări de spectru autist, ca parte a campaniei internaționale de conștientizare a autismului, lansată de Kiehl’s în parteneriat cu actorul Matthew McConaughey.
Kiehl’s Since 1851, marca de produse de îngrijire cu o vechime de 166 de ani, anunţă parteneriatul cu câştigătorul Premiilor Oscar, Matthew McConaughey, în beneficiul asociaţiei Autism Speaks, un lider global în lupta împotriva autismului. În colaborarea cu Matthew McConaughey, Kiehl’s a creat un video pentru a atrage atenţia asupra acestei afecţiuni şi pentru a transmite mesajul „copiii cu autism au nevoie de atenţia dumneavoastră chiar acum.” Parteneriatul include și lansarea în ediție limitată a unuia dintre cele mai iubite produse ale mărcii: Kiehl’s x Matthew McConaughey Limited Edition Ultra Facial Cream, designul acestuia fiind realizat chiar de către actor, fiind un memento al campaniei.
„De peste 160 de ani, Kiehl’s a fost implicat în susţinerea comunităţilor locale. Avem, de asemenea, tradiţia de a aduce în atenţia publicului cauzele care nu sunt foarte vizibile”, a spus Cheryl Vitali, Manager General al Kiehl’s Since 1851.
La nivel local, partenerul ales al campaniei internaţionale de conştientizare este Asociaţia Help Autism.
Prezentă la evenimentul de lansare, Ambasadorul în România al campaniei, vedeta Pro Tv, Amalia Enache a povestit despre motivul ce a determinat-o să se alăture demersului şi a făcut un apel, către toţi cei prezenţi, de a duce mai departe mesajul copiilor speciali:
“Aceşti copii există, am început să conștientizăm ce înseamnă această tulburare şi care e incidenţa ei. Copiii aceştia există şi ei trebuie ajutaţi, nu peste 1 an, nu peste 10, ci astăzi. Astăzi, fiecare dintre ei are nevoie de ore de terapie, iar motivul pentru care am spus da acestei campanii este că face ceva foarte concret. Fiecare dintre noi trebuie să ducă acest mesaj mai departe. Nu este suficient să ne îmbrăţişăm copiii, fericiţi că nu ni s-a întâmplat nouă, ci trebuie să ne gândim la cei cărora chiar li s-a întâmplat”
În cadrul parteneriatului, Kiehl’s a oferit 500 de ore de terapie gratuită pentru copiii cu tulburări de spectru autist pe care asociaţia Help Autism îi are în grijă. Pe durata campaniei, oricine poate deveni ambasador al cauzei copiilor cu autism. Clienţii Kiehl’s ce vor cumpăra produsul în ediţie limitată Kiehl’s x Matthew McConaughey Limited Edition Ultra Facial Cream, din magazinele mărcii, vor primi un simbol al acestei colaborări şi al conştientizării autismului, o brăţară cu logo-ul HELP AUTISM.
Despre Matthew McConaughey
Matthew McConaughey este un actor american, câştigător al Premiilor Oscar şi un mare filantropist. McConaughey a fost remarcat în rolul din Dazed and Confused (1993) şi este bine cunoscut pentru rolul cu care a câştigat Premiul Oscar, din filmul Dallas Buyers Club (2013). McConaughey şi soţia sa Camila Alves sunt ambii pasionaţi de filantropie şi împreună au fondat fundaţia Just keep livin, o fundaţie non-profit care se dedică proiectelor de sănătate şi bunăstare pentru tineret.
Kiehl's a fost creat în New York, în cartierul East Village ca o farmacie tradiţională. Experienţa sa unică reprezintă un amestec de cunoştinţe cosmetice, botanice, farmaceutice şi medicale, care au evoluat şi s-au dezvoltat de-a lungul timpului.
În România, Kiehl’s a deschis primul magazin în anul 2015, în prezent fiind reprezentat prin 4 magazine: 2 în Bucureşti, unul în Cluj Napoca şi unul în Iaşi.
Share pe Facebook |